Το σοβαρό εργατικό ατύχημα που σημειώθηκε την Παρασκευή 30 Σεπτέμβρη στο αγκυροβόλιο (ράδα) των Διυλιστηρίων της Κορίνθου στη θαλάσσια περιοχή των Αγίων Θεοδώρων, στο δεξαμενόπλοιο «ΠΛΑΤΙΝΟΥΜ», όπου εκτελεί εργασίες επισκευών η επιχείρηση «ΑΛΦΑ» με έδρα τον Πειραιά και τις ευθύνες για αυτό καταγγέλλει το Συνδικάτο Μετάλλου Αττικής και Ναυπηγικής Βιομηχανίας Ελλάδας.
Το ατύχημα σημειώθηκε όταν κατά τη διάρκεια ελασματουργικών εργασιών στις 11 το βράδυ εργαζόμενος της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης, 48 ετών, έπεσε από ύψος περίπου 7 μέτρων, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί σοβαρά σε διάφορα σημεία του σώματός του και να μεταφερθεί στο Νοσοκομείο Κορίνθου, όπου και νοσηλεύεται.
Το Συνδικάτο Μετάλλου Αττικής καταγγέλλει για μια ακόμα φορά το γεγονός «ότι με ευθύνη των αρμόδιων υπουργείων Εργασίας και Εμπορικής Ναυτιλίας εκτελούνται εκτεταμένες ναυπηγοεπισκευαστικές εργασίες και με χρήση φλόγας σε διάφορα λιμάνια (όπου και στο παρελθόν έχουν γίνει σοβαρά εργατικά ατυχήματα τα οποία έχουμε καταγγείλει), χωρίς να εκδίδονται σχετικές άδειες, χωρίς να τηρούνται τα μέτρα Υγιεινής και Ασφάλειας, όπως στη συγκεκριμένη περίπτωση, που δεν γνωρίζουμε εάν υπήρχε άδεια εργασίας, εάν είχε γίνει έλεγχος GAS FREE καθώς επίσης και αν υπήρχε στο πλοίο Τεχνικός Ασφαλείας και τέλος πόσες ώρες δούλευαν συνεχόμενα οι εργαζόμενοι.
Το ατύχημα σημειώθηκε όταν κατά τη διάρκεια ελασματουργικών εργασιών στις 11 το βράδυ εργαζόμενος της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης, 48 ετών, έπεσε από ύψος περίπου 7 μέτρων, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί σοβαρά σε διάφορα σημεία του σώματός του και να μεταφερθεί στο Νοσοκομείο Κορίνθου, όπου και νοσηλεύεται.
Το Συνδικάτο Μετάλλου Αττικής καταγγέλλει για μια ακόμα φορά το γεγονός «ότι με ευθύνη των αρμόδιων υπουργείων Εργασίας και Εμπορικής Ναυτιλίας εκτελούνται εκτεταμένες ναυπηγοεπισκευαστικές εργασίες και με χρήση φλόγας σε διάφορα λιμάνια (όπου και στο παρελθόν έχουν γίνει σοβαρά εργατικά ατυχήματα τα οποία έχουμε καταγγείλει), χωρίς να εκδίδονται σχετικές άδειες, χωρίς να τηρούνται τα μέτρα Υγιεινής και Ασφάλειας, όπως στη συγκεκριμένη περίπτωση, που δεν γνωρίζουμε εάν υπήρχε άδεια εργασίας, εάν είχε γίνει έλεγχος GAS FREE καθώς επίσης και αν υπήρχε στο πλοίο Τεχνικός Ασφαλείας και τέλος πόσες ώρες δούλευαν συνεχόμενα οι εργαζόμενοι.
Εκτός των άλλων υπάρχουν σοβαρές ευθύνες της κυβέρνησης και του υπουργείου Εργασίας για την απαξίωση της διαδικασίας των ελέγχων από τις Μεικτές Επιτροπές για την Υγιεινή και την Ασφάλεια που πρέπει να είναι καθημερινοί και όπου εκτελούνται ναυπηγοεπισκευαστικές εργασίες.
Καλούμε για μια ακόμα φορά τις αρμόδιες αρχές και αναλάβουν τις ευθύνες τους καθώς συνεχώς θρηνούμε και νέα θύματα».
Πηγή : 902
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου