Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2020

ΠΕΝΕΝ Όχι Στο Νέο Χαράτσι Στα Ακτοπλοϊκά Εισιτήρια - Μπροστά Οι Ανάγκες Και Τα Ναυτεργατικά Δικαιώματα

Κυβέρνηση και εφοπλιστές στην Ακτοπλοΐα σε απόλυτη συνεννόηση και σύμπλευση προχώρησαν ήδη σε αύξηση των τιμών των εισιτηρίων για το επιβατηγό κοινό κατά 6% ενώ αναμένεται νέα αύξηση το επόμενο χρονικό διάστημα που μεσοσταθμικά θα ξεπερνάει το 10%.

Πρό­κει­ται για επί­θε­ση κα­τα­λή­στευ­σης του λαϊ­κού - ερ­γα­τι­κού ει­σο­δή­μα­τος, αυτών που είναι χρή­στες των Ακτο­πλοϊ­κών συ­γκοι­νω­νιών, οι οποί­οι στην πραγ­μα­τι­κό­τη­τα κα­λού­νται αυτοί να πλη­ρώ­σουν την προ­σαρ­μο­γή των πλοί­ων είτε σε νέου τύπου καύ­σι­μα, είτε με την εγκα­τά­στα­ση των νέων συ­στη­μά­των για την μεί­ω­ση της πε­ριε­κτι­κό­τη­τας σε θείο στο 0,5%.

Στην πραγ­μα­τι­κό­τη­τα αυτό που όφει­λαν να πρά­ξουν οι ναυ­τι­λια­κές εται­ρί­ες προ­σαρ­μο­ζό­με­νες στις νέες απαι­τή­σεις του IMO για την μεί­ω­ση της πε­ρι­βαλ­λο­ντι­κής ρύ­παν­σης από τα ση­με­ρι­νά βρώ­μι­κα και επι­κίν­δυ­να ναυ­τι­λια­κά καύ­σι­μα, το με­τα­κυ­λύ­ουν στους επι­βά­τες οι οποί­οι τε­λι­κά με αυτό τον τρόπο θα πλη­ρώ­σουν οι ίδιοι την επι­βά­ρυν­ση για τα νέα καύ­σι­μα!!!

Πρό­κει­ται για μια βα­θύ­τα­τα αντι­λαϊ­κή και τα­ξι­κή πο­λι­τι­κή η οποία στο­χεύ­ει την με­τά­βα­ση στα νέα καύ­σι­μα να την επω­μι­σθούν τα λαϊκά στρώ­μα­τα που είναι στην συ­ντρι­πτι­κή τους πλειο­ψη­φία οι χρή­στες των ακτο­πλοϊ­κών πλοί­ων.

Οι εξε­λί­ξεις αυτές επι­βά­λουν να υπάρ­χει άμεση και ορ­γα­νω­μέ­νη αντί­δρα­ση φο­ρέ­ων - συλ­λό­γων σω­μα­τεί­ων από όλο το νη­σιω­τι­κό σύ­μπλεγ­μα ώστε να ακυ­ρω­θούν αυτές οι αντι­λαϊ­κές ρυθ­μί­σεις.

Η κυ­βέρ­νη­ση της Ν.Δ δίνει κα­θη­με­ρι­νά τα ρέστα της στο κε­φά­λαιο, στη στή­ρι­ξη της αντα­γω­νι­στι­κό­τη­τας και την πα­ρα­πέ­ρα αύ­ξη­ση της κερ­δο­φο­ρί­ας του.

Ση­μειώ­νου­με ότι για την νέα αύ­ξη­ση οι Ακτο­πλοϊ­κές εται­ρί­ες πήραν το πρά­σι­νο φως από την κυ­βέρ­νη­ση η οποία προ­χώ­ρη­σε στην τρο­πο­ποί­η­ση του σχε­τι­κού θε­σμι­κού πλαι­σί­ου.

Υπο­γραμ­μί­ζου­με επί­σης ότι η κυ­βέρ­νη­ση και ο αρ­μό­διος Υπουρ­γός Ναυ­τι­λί­ας ανα­κοί­νω­σαν την αύ­ξη­ση για τα Ακτο­πλοϊ­κά πλοία που εκτε­λούν δη­μό­σια υπη­ρε­σία (άγο­νες γραμ­μές) κατά 20 με 25 εκα­τομ­μύ­ρια ευρώ τον χρόνο!

Η ηλι­κία των πλοί­ων αυτών, η ποιό­τη­τα των υπη­ρε­σιών, η συ­χνό­τη­τα, η τα­χύ­τη­τα στην εκτέ­λε­ση των δρο­μο­λο­γί­ων και γε­νι­κό­τε­ρα η εξυ­πη­ρέ­τη­ση των άγο­νων γραμ­μών όλα τα τε­λευ­ταία χρό­νια είναι τρα­γι­κά υπο­βαθ­μι­σμέ­να

Πα­ράλ­λη­λα ο ίδιος Υπουρ­γός Ε.Ν έχει ει­ση­γη­θεί στην κυ­βέρ­νη­ση την μεί­ω­ση του ΦΠΑ στα πλοία, πρό­τα­ση που όπως προ­κύ­πτει από σχε­τι­κά δη­μο­σιεύ­μα­τα αντι­με­τω­πί­ζε­ται θε­τι­κά από το οι­κο­νο­μι­κό επι­τε­λείο της κυ­βέρ­νη­σης....

Ο "βομ­βαρ­δι­σμός" της κυ­βέρ­νη­σης με την πα­ρο­χή ζε­στού κρα­τι­κού χρή­μα­τος, οι απαλ­λα­γές στο ΦΠΑ και το άγριο χα­ρά­τσω­μα των επι­βα­τών δεί­χνει και στον πλέον δύ­σπι­στο τίνος τα συμ­φέ­ρο­ντα εξυ­πη­ρε­τεί η κυ­βερ­νη­τι­κή πο­λι­τι­κή.

Την ίδια πε­ρί­ο­δο ο λα­λί­στα­τος Υπουρ­γός Ε.Ν δια­κη­ρύσ­σει προς το εφο­πλι­στι­κό κε­φά­λαιο ότι είναι απο­φα­σι­σμέ­νος να συ­γκρου­στεί με τους Ναυ­τερ­γά­τες για να γίνει πράξη η κα­τάρ­γη­ση των ΣΣΕ και των ερ­γα­σια­κών τους δι­καιω­μά­των.

Σε ότι έχει σχέση με τις διεκ­δι­κή­σεις και τα αι­τή­μα­τα των Ναυ­τερ­γα­τών τα οποία πα­ρα­μέ­νουν άλυτα, συσ­σω­ρεύ­ο­νται και διαρ­κώς οξύ­νο­νται, όχι μόνο κω­φεύ­ει και σιωπά αλλά αντί­θε­τα με την κου­το­πό­νη­ρη και άθλια τρο­πο­ποί­η­ση του Π.Δ 259/1981 περί κα­νο­νι­σμού εν­διαί­τη­σης πλη­ρώ­μα­τος των πλοί­ων με­θο­δεύ­ει ένα νέο χτύ­πη­μα στις θέ­σεις ερ­γα­σί­ας Ναυ­τερ­γα­τών του ξε­νο­δο­χεια­κού προ­σω­πι­κού ενώ ταυ­τό­χρο­να επι­δει­νώ­νει δρα­μα­τι­κά τις συν­θή­κες δια­βί­ω­σης - εν­διαί­τη­σης για τα πλη­ρώ­μα­τα και τους αξιω­μα­τι­κούς των πλοί­ων!

Οι εξε­λί­ξεις αυτές σε συν­δυα­σμό με την γε­νι­κό­τε­ρη επί­θε­ση που έχει εγκαι­νιά­σει και υλο­ποιεί η κυ­βέρ­νη­ση στην συν­δι­κα­λι­στι­κή δράση, την κα­τα­στο­λή των αγώ­νων, το χτύ­πη­μα των δια­δη­λώ­σε­ων, τις αντι­δρα­στι­κές αλ­λα­γές στην κοι­νω­νι­κή ασφά­λι­ση, επι­βά­λουν το συν­δι­κα­λι­στι­κό κί­νη­μα να αντι­δρά­σει άμεσα και δυ­να­μι­κά με την δρο­μο­λό­γη­ση νέων αγω­νι­στι­κών και απερ­για­κών κι­νη­το­ποι­ή­σε­ων.

Στην κα­τεύ­θυν­ση αυτή επι­βάλ­λε­ται η σύ­γκλη­ση της Διοί­κη­σης της ΠΝΟ και η λήψη σχε­τι­κών απο­φά­σε­ων με βάση όλα τα πα­ρα­πά­νω προ­βλή­μα­τα.

Η σύ­γκρου­ση με την πο­λι­τι­κή κυ­βέρ­νη­σης - εφο­πλι­στών είναι μο­νό­δρο­μος για την θε­τι­κή αντι­με­τώ­πι­ση των προ­βλη­μά­των.

Η Διοί­κη­ση της ΠΕΝΕΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου